tirsdag den 4. maj 2010

Bryllups-invitationer


Til sommer skal jeg giftes med min dejlige kæreste Morten, vi har været sammen i 6½ år og har to skønne børn sammen, så det er vel ikke for tideligt:-) Jeg er lige begyndt med invitationerne og de kommer til at se sådan ud. Jeg syntes de skulle være hjemmelavede, for der er bare noget særligt ved at modtage et håndskrevet kort. Det røde papir og de skønne blondeborder, har jeg købt i Creativ Company og det fine tyl-stof har jeg fået af min søde svigermor Gerda Marie.





16 kommentarer:

  1. Wow - hvor flot. Fantastisk at få sådan en invitation :)

    SvarSlet
  2. De er da bare så flotte. Hold da op et stort arbejde det må være!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Det ser godt ud med det røde til de fine blonder og at du har videreført det indeni kortet også, giver virkelig lige prikken over i´et :)

    SvarSlet
  4. De er virkelig flotte. Især med detaljen med blonder inde i kortet.

    SvarSlet
  5. Det bliver virklige nogle flotte kort. Yndigt!!

    SvarSlet
  6. Super flotte. Og et kæmpe arbejde. Må føle sig som noget specielt, når man modtager sådan en fin indbydelse... og gæsterne vil tænke " det blir en spændende dag - hva mere kan vi forvente af kreative ting" :-D

    SvarSlet
  7. hvor er de romantiske! Det er virkelig godt lavet! :)

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle søde kommentarer. Super dejligt at I kan lide mine kort. De er faktisk ikke så tidskrævende, da papirblonden er selvklæbende og meget nem at arbejde med,så de kan godt anbefales, selvom de er lidt dyre.

    SvarSlet
  9. Ihh, hvor er de smukke ;0)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle søde invitationer :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine - og tillykke :-)

    Jeg har netop også lavet invitationer i dag til vores lille fest - men noget mere simple!

    SvarSlet
  12. Nøj hvor er de fine og sommerlige.

    P.s.: du ved det muligvis ikke men det er kun blogspotbrugere der kan kommenterer hos dig. Jeg bruger min henvisningsblog nu og hvis du kikker nederst på indlægget der kan du se hvordan du let kan ændre dine indstillinger så alle kan kommenterer.

    SvarSlet
  13. Super flotte invitationer :)


    Sommerhilsen

    Henrik
    iphone skærm
    http://iphone-skærm.dk/

    SvarSlet
  14. Kære Annelise. Hvor var det hyggeligt at handle med dig idag. Jeg håber du får allertiders dejlige vinter og kommer tilbage til torvet med mange fine ting næste forår.

    (og så kan jeg jo se herover at jeg faktisk har besøgt din blog før. Jeg syntes også nok at der var en klokke der ringede men kunne ikke helt placerer dig).

    SvarSlet